Aplaza

Polisdata provinciale producten snel en foutloos verwerkt

Aplaza SvE  is geïntegreerd in HIP Next. Hiermee kunnen verzekeraars de polisdata van provinciale producten geautomatiseerd aanleveren aan het administratiesysteem van hun tussenpersonen.

Hoe werkt het?

Bij een aanvraag van een tussenpersoon in HIP Next, wordt deze aanvraag direct STP in de backoffice van de verzekeraar verwerkt. Tegelijkertijd wordt er een bericht gestuurd aan Aplaza met de informatie over die polis. Deze informatie wordt dan door Aplaza verwerkt in het “eigen” administratiesysteem (backoffice) van de tussenpersoon. Zonder extra werk of kans op fouten loopt de administratie van de tussenpersoon hiermee gelijk met die van de verzekeraar.

Uw voordelen:

  • Snelheid
    U bespaart tien minuten per transactie en vijf minuten per digitaal document.
  • Gemak
    U hoeft zelf geen gegevens over te zetten van het ene systeem naar het andere.
  • Foutloos
    Geen kans op handmatige fouten. Alles wordt automatisch op de juiste plek verwerkt.
  • Kostenbesparing
    Besparing in tijd en in kosten. U houdt tijd over om te investeren in uw relaties en echte business.

Wilt u deze koppeling ook gebruiken?

Laat even uw gegevens achter en wij bellen snel.